Tisdag

hejsan! Sitter just nu hos Elin,vi ska ner på stan snart.
Måste söka jobb ni, ska ju åka till indien :)
Idag så har jag varit i skolan, vi har gympa och sånt.
Det var dåligt jobbigt med gympan,vollyboll (?) ute i solen.
Men man ska väl inte klaga så länge det är varmt ;)
Sista lektionen så hade vi språkval,jag har dock svensk/engelska.
Dom skulle göra nått i klassrummet så vi kunde inte vara där,
så Mattias sa att han skulle köra "sten,sax,påse" och om han
vann så skulle vi få sluta. Läraren gick med på det (klockan var två,vi slutade kvart i 3)
Och såklart så vinner ju Mattias så vi gick hem medans alla andra var på sina lektioner,
det var riktigt riktigt skönt måste jag säga.
Så jag for hit till Elin för vi ska ner på stan och söka helgjobb,
sedan så ska jag hem och göra läxa och städa rummet och sånt :)
Men nu ska vi börja rulla ner på staden,och förlåt för att det blir så korta inlägg.
Vi hörs senare eller imorgon!

Ha en bra dag/kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0