te och dator

Sitter här framför datorn (igen) haha, känns skönt att vara inne i värmen :).
Dricker lite te,lyssnar på bra musik.
jag hade skrivit en bra text om folk som dömmer utan att känna dom och sådant.
Har det tyvär uppe på datorn,så lägger nog in den imorgon!
Orkar inte gå upp för trappen och starta datorn,tar ungefär 10 min innan den är på..
Så ni får den imorgon istället! det är kanske mest om mig, men det är för jag är så less.
Ja visst har jag en piercing och rött hår, är jag emo för det?
Har ni glömt att emo är en musikstil?
Ja jag lyssnar på in flames (andra sånna band med), inte för att det är coolt.
Utan för jag älskar deras musik!
Och jag klär mig i det jag vill, tycker ni inte om det? titta inte på mig då!
Börjar bli så otroligt less på sånna kommentarer,
jag dömmer väl inte er hur ni ser ut?
jag säger väl inte att ni är ful om jag tycker det? aja..

haha, blev lite sur så var tvungen att skriva av mig.
Känns förresten inte bra att Modo förlorade matchen mot hv idag,
blev lite sur igen.. hah
Har funderat på att dra en frågestund igen, sen fixa en kamera så jag kan fixa tävling.
Och sådant! :)

skön låt som tusan! tänker på så mycket när jag hör den.
http://www.youtube.com/watch?v=aH8MIdVJkSY


Tror att jag tänker gåupp till sängen och se på lite film och tv sedan sova!
sov gott!

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer
Postat av: jessicag

riktigt bra låt ;o

2009-09-29 @ 17:27:16
URL: http://jgimbergsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0