Svar från frågestund.

zebbe: är du oskuld????
svar: Nej.

Sandra: när ska vi leka? :D haha
svar: När jag är frisk :D

Erika: vem är bäst!:D kan svaret erika! haha nämen nu ska ja vara säriös! varför började du blogga?:) hähä
svar: hm.. För att kunna skriva av mig, man kan skriva av sig mera på en blogg än på t.ex. facebook eller bilddagboken. och ja.

Erik persson:Om du fik välja mellan att cykla, ta bussen, springa eller krypa till ett ställe långt ifrån för att ge mat. Vad skulle du då välja :D?
svar: haha ja om jag fiCk välja nått av dom... då skulle jag nog ha valt buss (är lat..) eller beror på hur långt avstånd, och jag skulle ha ätit upp maten själv :)

Henke: När ska jag få träffa dig snart?
svar: kom till ö-vik snart henke.

Duvet vem! : Om du fick välja mellan en vårtig ådrig och stor stäv kuk. eller någon annan tjejs våta varma lena och långa fingrar. vad hde du då valt?
svar: inget utav dom helt ärligt :o

Simon: Har du nån gång tänk "den där killen runkar så mycket i duschen att han blir kåt när de regnar" ?
Svar: HAHAHAHA, ne faktist inte. men istället kan jag gå på stan och tänka t.ex. undra hur många som har runkat av han, runkar han i duschen,hur ser han ut naken.. haha ja..

Pullan ofc! : erkänn att du brukar tänka på mig när du har sex/onanerar? :)))
svar: du är sjuk!


seriösa frågot (Y)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0