subway frukost?

Gick och la mig runt 1-2 igår kväll, såg på film och somnade.
Imorse när jag vaknade sa min bror att vi skulle till subway och äta frukost,
hans tjej Brittany är 18 så vi tog mammas bil in till stan.
Hade dock inga pengar så Brittany betalade, tack så mycket!
Åt och sådant,sen så åkte vi hem och nu sitter jag här.
Hon skjutsar min bror till en kompis, så vi ser väl om hon kommer hem.
Sitter just nu och pratar med en kompis från Stockholm,
har inte träffat hon på jätte länge! (hon har släkt här så hon är här ibland)
men jag har ju tyvär inte alltid tid när hon är här,vilket jag inte hade i sommras.
Men jag kanske åker ner till vintern istället,jätte kul! :D
Hon ska till afrika en vecka, jag vill också dit!

Men vi får väl se, ska först söka jobb (helgjobb alltså)
Något ställe som ni vet har bra betalt? :)
och sen så får vi prata om det dära,skulle vara sjukt kul :D
hon har ju bara varit hos mig, jag har aldrig varit hos hon.
Min mamma är snart hemma förresten, så jag ska väl göra middag idag.
Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på..
Skulle vara gott med bandspagetti(?) och göra en röra sen kyckling i det.
Har ni något förslag på mat? :) men ska ändå inte göra förän senare ikväll.

Varför finns söndagar egentligen? dom är alltid så tråkiga.
Har sov morgon till kvart i 10 imorgon så det känns bra iaf :)
Eller så ber jag mamma fara till affären så kan hon köpa frukt
och sedan så gör vi fruksallad,hyr en film och bara myser.
Gör egen ansiktsmask och sådant! :) mysigt
Hittade lite gammal musik på datorn,det är kul att sitta och lyssna igenom.
Men ska ta och he på IN FLAMES (LOVE♥) på högsta volym och gå och duscha!
Sitter och skriver en ny dikt nu förresten,
skulle vara kul om ni kommentera något jag har glömt,
något ni tycker jag borde skriva om,förbättra och sånt!

Ha en bra dag!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0