stora halsdukar.

Jag har varit hemma från skolan idag också,
klev upp kvart över 9.
La mig i soffan och såg på tv,släppte ut zack och ja bara latade mig.
Sen så tog jag fram jeansleggings,ett linne och en tröja och sen tog jag
på mig skinjackan och snodde runt min stora sköna varma halsduk runt halsen.
Jag insåg precis,vad underbart med höst.
Snygga skor/kläder,skinjacka,stor halsduk,stor börs (mor min har inhadlat en sådan åt mig,kommer bild nåndag)
och en kaffelatte i handen! Känner ni inte hur underbart det låter?
ja åkte till kvantum med mamma köpte P U C K O (ja,chokladdrycken),så otrolig god.
Sen så for jag hem till pappa och nu sitter jag här..
har inget att göra,är sjuk.Ska nog ta och se på film och trösta mig ikväll ;m

Ha en bra kväll!♦ /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0