spruta.

Var i skolan idag som vanligt, hände inget kul..
vi fick kassler till lunch, som badade i fett och annansen vi fick till var gammal<3
mums.. och till det fick vi potatismos!?
måste klaga lite känenr jag.. hehe, MAN SKA VÄL FÖRFAN ÄTA RIS TILL KASSLER!?
aja det var iaf tur för min del, är less på ris. vi äter det varje vecka i skolan nu.
Imorgon är det kycklingkebab, sounds good. jag är hungrig..
Ska gå och duscha nu! skriver lite mera senare, har mera att klaga på,
HAHA låter som en gammkärring och klagar på allt :/.
Hinner tyvär inte att duscha, för nu kom grannen över (hon är sjuksyster? haha nejmen nått)
och vi ska ta spruta, mot tvinrix (?) alltså hepatit elelr vad det är.
Har redan tagit två och nu när jag tar denna så är jag skyddad hela livet,
det känns bra! men ska gå och ta den och sedan duscha,
vi hörs.

ha en bra dag!♦ /k

Kommentarer
Postat av: Susanne Euvel

sv; Javisst. Dom är väldigt bekväma, skönt att slippa oroa sig över att skava ned tandköttet och så. :P



Det kommer nog dyka upp lite eftersom. :)

2009-09-17 @ 21:08:44
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: erika

SAKNAR dig kariiiin! ses snart eller i helgen eller nåt?:D

2009-09-18 @ 15:31:37
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0