Söndag

Godmorgon! eller jag kan inte riktigt säga det för jag vaknade kl.13.00.
Eller ja klev upp då iaf, kom till pappa igår som sagt.
Gick upp på rummet och skulle sova., märker att någon har sovit i min säng utan att fråga :@
täcket luktade kattpiss,och jag hade en kudde. Var rätt så sur innan jag kunde sova.
Så jag sov alltså utan täcke,var jävligt kallt kan jag lova.
Direkt när jag vaknade så for pappa och skjutsade Belinda till emn kompis,
och jag åkte hem till mamma och hämta lite saker jag glömde igår,
t.ex. börsen och mobilldaddarn (Y) skit bra där karin.
Sen for vi och hämtade hanna, och nu sitter jag här.
Tror jag ska gå till affären och köpa godis snart. ehhe, jag känner mig tjock..
har kommit fram till att jag måste börja träna, men jag är sjukt sugen på godis och cola..
men jag går dit och hem, det blir en träning iaf.
Har sovmorgon imorgon,börjar kvart i 10. Känns för jäkligt skönt!
Så hinner nog med ett inlägg innan jag far till skolan, sedan ett när jag kommer hem.
om jag inte far till gårn eller stan :) vi märker.
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, kl.21.00 är det en bra film på 4an,
typ mord.... nått :)

ska kila vidare!
Ha en bra kväll!♦ /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0