snorunge.

Ja nu kan man iaf säga att jag är en snorunge!
haha, satt och pratade med mamma nyss.
Så jag blir mest troligt hemma imorgon, vilken känns både och.
Kommer missa en del som jag borde vara med på och sånt,
men det är ju bättre att jag vilar upp mig och blir pigg!
Så jag svarar på frågorna imorgon under dagen,
nu ska jag gå och göra lite te och göra några goda mackor,
sedan sätta mig framför tv;n och se på scary movie 4 (tror jag det var)
på 3an :),sen gå upp och sova så jag får sova ordenligt och sen imorgon
om jag inte mår alldes fördåligt ska jag ta tag lite i mitt rum.
Har inte orkar gjort det än,sen så ska jag hem till pappa.
Usch vad drygt att låter :(. Men jag skriver imorgon! :D
Förresten alla här i ö-vik är typ sjuk, undra om alla har fått svininfluensan
eller om det är örnsköldsvikinfluensan ;) hahaha.

Ha en bra skoldag imorgon!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0