skolaskolaskola

Var i skolan idag,sög som vanligt. finns nog inget att berätta xD
for in till stan efter skolan och träffade några kompisar,
for hem och nu sitter jag här. Ska snart äta,
om jag orkar.. är inte hungrig,känner mig äcklad av maten.
Alltså jag har inte ätproblem,visst jag äter lite men jag tycker inte om mat så mycket.
Om det itne är god mat, men har börjat tvinga i mig mat.
Och det är därför jag tror att jag känner mig äcklad av mat,
det blir äckligt om man tvingar i sig.. men det är bara att se glad ut ändå.

Ikväll ska jag mest troligen på gårn, men orkar inte..
haha, men jagmåste göra nått så jag kan somna inatt.
Höll på att försova mig på sovmorgonen? hur lyckas man egentligen.

Imorgon har vi orgenteringsprovet,känns inte så lockande..
Kan tyvär inte riktigt läsa en karta.
Så det är bara hoppas på det bästa,får väl springa bort mig i skogen.
Bara jag får bra betyg ;m haha.
Min mamma ropar att det är mat nu,så bäst man äter innan hon blir sur!

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0