sjukling.

Är fortfarande lite sjuk, har för mesta dels ont i huvudet.
Annars så äre lite i halsen,och lite hosta igen..
Fryser lite mera än vad jag brukar, jag har väldigt lågt blodtryck och sådant..
Så med andra ord jag fryser jämt,måste sova med två täcken annars fryser jag..
Men ska vila upp mig idag och hoppas på att bli friskare tills ikväll!
Fick nyss sms om att det är fixat och jag ska snart gå ut och möta han så får jag mitt (Y)
jaaadu, sounds greeeeat. jag är trött,fryser,har ont ihuvudet..
Ska klä på mig och möta upp honom.

ha en bra dag♦ /k

Kommentarer
Postat av: Millah

ha en bra dag sötis :)

2009-09-26 @ 14:00:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0