sjuk & bj's

Hejsan alla läsare! förlåt för jag inte skrev något igår.
Jag kom hem från skolan,började med lite G-upg. på hkn.
Efter ett tag kom klas,andre och brittany hem,dom skulle hem till brittany så följde med dit.
Sedan så skjutsade hon mig och andre hem till andre (klas tog moppen)
och vi såg på ice age 3. Riktigt bra film måste jag bara säga!
sen tog jag och klas moppen hem riunt halv 11, sen så gick jag och la mig.
Kände redan på kvällen att jag hade ont i halsen men försökte inte tänka på't,
men imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja och hade skit ont i halsen & huvudet.
Ringde mamma och berätta, stannade hemma. Efter ett tag kunde jag inte prata,men jag somnade
soffan och nu kan jag iallafall prata.
Jag ska forsätta med hk'n så jag blir klar med det och har mer tid för andra läxor och sånt.
For förresten och köpa bj's idag! "phish food" dåligt gott.
skulle lägga upp en bild men ingenting vill vara med mig idag så skiter i det.


oseriös bild till 100! menmen.

dom två bilderna som gick att lägga upp.. sen i lördags :)

Ha en bra dag/kväll!♦ /k



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin du är :)!

2009-09-04 @ 20:14:14
URL: http://iidaaaann.blogg.se/
Postat av: aliciaaa

vars har du köpt högmidrekjolen :)?

2009-09-06 @ 16:21:27
URL: http://aliciaholmstrom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0