planering av morgondagen

Har börjar planera lite för morgondagen, tycker jag låter som stor bloggare just nu.
Typ som Dessie, lite ego liksom "jag är en upptagen tjej,än fast jag bara är 15. jag är viktigast i världen"
aja, skola imorgon som vanligt. Rullar ner på stan och ska vara med Sandra, lär bli flera.
Sedan kl.18.00 ska vi gå på bio och se "Flickan som lekte med elden"
skriver antagligen på tisdag vad jag tyckte om filmen, tycker nu att det verkar jätte bra!
Har dock hört att "Män som hatar kvinnor" är snäppet bättre, men det avgör man ju själv :)

Påtal om Dessi och kisse, eller aa spec dom.
Man blir mest irreterad på hur dom beter sig, men samtidigt så kan vi inte sluta läsa deras bloggar.
Det kanske inte är intresant men.. det blir bara svårt att sluta läsa på något sätt.
Om jag har tråkigt när jag sitter vid datorn så jag bah: eh jag kollar in deras blogg!
Dom visar verkligen hur omogna dom är,jag får alltid ett gott skratt när jag läser deras blogg.
Det stämmer nog att vi hatar att vi älskar dom, på ett sätt vill man ju veta vad som händer i
"kändisvärlden". men för mig är dom mera b-kändisar än typ carolina gynning.

Nu när vi ändå talar om kändisar kan jag ju ta och prata om tvpogramet "kändisdjungel".
Helt ärligt förstår jag inte hur dom kan kalla det kändisdjungel, jag känner typ igen en utav dom där.
Är man kändis ska ändå vi kunna känna igen dom som är där? det är då dom lockar mest läsare.
och jag förstår inte riktigt poängen med det dära pogramet, reklamen var bättre än var det är.
Har sett det en gång, och jag tänker aldrig se det igen. så ovärt.
Det låter inte som om dom är ute i djungeln förresten, det låter lite mera som typ i en studio..
vad tycker ni om det pogramet?

ska se på tv och ordna lite! :)
vi hörs imorgon eller på tisdag!

Ha en bra kväll/dag! /k

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, allt bra? Hoppas du haft en riktigt trevlig helg!

2009-09-21 @ 16:25:40
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0