pågende.

Tjullahoppa,
Jag har varit i skolan och gjort läxa.
Jag har haft en hel del och därför inte kunnat skriva.
I söndags så for jag till miche och var där,for hem åt och gick och la mig.
På måndag var det skola,for till stan,for hem,städa,gjorde läxa och skit.
Idag så var jag i skolan (vi har orgenteringsprov v.40..jag kan inte läsa karta :| )
for hem gjorde klart en läxa och ska snart sätta mig med en ny läxa!

Vill ge lite info om att jag snart ska skaffa en tävling här på bloggen,
och snart fixa mig hedder och allt sådant.
Kan inte ge ut nå mer om tävlingen, men det kommer trilla in lite
inlägg om det så småning om!
Vad vill ni helst kunna tävla om? :)

Ha en bra dag!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0