less på att vara sjuk.

Redan igår kväll kände jag mig lite små sjuk,
vaknade imorse och kunde knappt andas eller svälja och huvudvärk som satan.
Så kändes lika bra att stanna hemma utifall att det blir värre,
la kvar och försökte sova bort huvudvärken gick inte så bra.
Gick ner och drack vatten,tog en huvudvärkt tablett och gick upp igen.
Kunde inte somna för mitt huvudvärkte och kunde inte andas när ja låg ner,
Gick ner,fixade frukost och så vidare,kollade febern.
Hade feber så satt mig framför tv;n med en kopp te och försökte göra halsen bättre.
Lyckades rätt så bra, har bara lite ont när jag sväljer nu.
och hedde på sån dära konstigsak under näsan så jag är inte jätte snuvig längre.
Bara jätte ont i huvudet, så ska nog hoppa in i duschen eller slänga mig i badkaret en stund.
Måste även fara till mamma och hämta lite kläder och sådant,
vi har dock inte bensin så måste mest troligt ta moppen.. inte så bra men.

Ska bara ta den lugnt ikväll och vila upp mig, sova tidigt och sådant.
Sedan så ska jag nog till skolan imorgon,och sedan festa än fast jag är sjuk.
Vill fira min bästa kompis födelsedag än fast jag är sjuk.
Usch, jag hatar att vara sjuk.. blev nyss frisk,och blir sjuk direkt igen..
hatar att vara hemma också,så tråkigt..
men ska duscha/bada och sedan försöka dra mig mot mor min och hämta saker!

Ha en bra och (frisk!) kväll! så ska jag krya på mig!♦ /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0