kkarin

Gårdag var riktig mysig måste jag säga, synd att Matilda och Rebecca var med.
Vi for halv 6-6 och handlade (vi skulle egentligen fara 5!?) och då for vi till hemmakväll
och hyrde the grugde,träffade även Alex där.
Sedan for vi till coop där vi skulle köpa godis och allt för det var billigare,tog ca. 1timme
innan vi hade bestämt oss vad vi skulle köpa där.. vilken blev godis och popcorn tror jag x)
For till max,dom åt strips och dipp (en åt chili cheese), jag åt chili cheese och en glass.
For till kvantum och köpte det sista, for hem och väntade på jessica som for hem och hämtade något.
Sen så började vi med maten och höll på, jag skulle ställa in kladdkakan i kylskåpet..
men självklart råkade jag ställa den så att mjölken tippades ner och det var mjölk i HELA kylskåpet..
och sedan så såg vi på idol och åt maten, skit mys.
Körde lite sanning och konka - den elka versionen, Sedan så såg vi på män som hatar kvinnor.
SÅ JÄVLA BRA FILM! ni måste verkligen se den.
Sedan så gick vi ut för att jessica var tvungen att tanka sin moppe, så ute på gatan kom
några vänner till oss, så stod och pratade med dom ett tag.
Sedan så for vi till okq8a och tankade,for in till stan och for runt där sedan så for vi hem igen.
La mig i sängen och såg på Eva & adam ,tror den hette så. lägger in en bild på den sedan.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra,är sugen att gå på bio eller festa :)
vi får se vad jag ska göra, jag ska i alla fall snart till pappa min.

Lägger ut bilder från gårdagen senare när jag får bilder utav Johanna e!

Ha en bra dag!♦ /k

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

de va skoj :D tack för kvällen!

2009-09-19 @ 16:15:17
URL: http://joohani.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0