huvudvärk

Hej!
Jag har haft huvudvärk hela dagen,fick nog och åkte hem efter matten.
Märkte nyss att kameran min laggar totalt.. undra om det är försäkring på den än.
Kan inte knäppa med blixt, och när jag knäpper kort så sparas inte bilden ;s.
FATTAR INTE ETT SKIT OM SÅNT SKIT!
ni skulle ha fått en dagensoutflit bild,kanske tar med camen ist.
Och hade tänkt att starta en tävling i veckan,
VAD TYCKER NI OM DET? VAD VILL NI KUNNA VINNA?
svara så blir det lättare att ordna sånt.

Måste förresten säga att jag blir jävligt less på allt folk här i ö-vik,
jag är ovän med en person. FINE,låt mig vara det!
Den sa själv sen att den inte ville ha någon kontakt med mig,
och nu vill jag inte ens veta av den. men såklart så måste
den prata med mig nu? ;s varför? aja, och sen så är det en annan person som
står/stod mig närmare än vad den andra kompisen gjorde.
Iaf hon har börjat "klaga" på mig för jag inte vill ha kontakt med R!
och allt sådant, sure visst det kanske är töntigt!
men jag har inget att säga till hon, och om R vill prata med mig så kan hon skriva
det på sms/msn och sedan får jag väl säga att vo kan ta det där eller så kan vi ses i stan
så hon får säga sitt, och sedan så kan hon låta mig vara!
Och jag vet att du läser detta, så om du vill prata med mig som verkar vara så viktigt ta då och ta kontakt på något utav sätten jag sa! men förvänta dig inte att jag tänker säga något,det är DU som vill prata med mig.
så då fårdu väl prata med mig då, och då behöver jag inte säga något för jag har inget att säga till dig.
och jag har insett att jag är mycket gladare just nu. aja nu har jag fått skrivit av mig..



Ikväll så blir det idol, dom är i umeå (det ligger 10mil härifrån,över oss)
och det är massa härifrån,och så. några som man känner och vill se :)
Förresten vann en tävling på Malin Hellströms blogg, vann dofttvålar.
sounds great? :)

ska gå och göra en kopp te och sådant nu!
ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0