hemmakväll

Ikväll så stannade jag hemma, for till mamma runt 4-5.
Suttit vid datorn,pratat i telefonen och sådant.
Stekte kyckling,kokade nudlar och blanda det,
super gott! åt det till middag.
Och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik,
min familj ska ju komma hem imorgon någondag.
Men min bror och hans tjej kom nyss hem, hon är sjuk och dom orkar inte vara kvar där eller något sådant.
Så ska väl antagligen prata lite med dom, kanske drar en film eller något.
Vi får se vart kvällen sluta,kvällen är ung och klockan är bara barnet ;)
haha, nejmen jag och min bror pratar om gårdagens fest både här hemma och i ramsele!

Ska gå nu :)!
Ha en bra kväll!♦ /K

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0