grillat

Idag vaknade jag runt 11, kunde inte somnade om pga hostan.
Klev upp satt mig vid datorn,åt frukost och sådant.
Mamma ringde och sa att vi är bjuden på grillat hos mina tremänningar,
så ikväll står det grillat på menyn! är redan sugen på det nu :D
Fixade mig och har donat på lite här hemma.
Juste mamma håller på att göra om lite här hemma,
men kan dock inte säga något mera. men det blir nice :D
Ska nog börja att pyssla ihop ett liten kort åt far min som fyller år snart..
haha känns bra att jag inte vet när han fyller år,
vet inte ens hur gammal han blir kom jag på nu ;o
tror det är typ.. 37.. haha får hoppas på att jag gissar rätt
Förlåt pappa om du läser detta.. haha
ska gå och pyssla till ett litet kort nu :)


outflit bild! (dock lite dålig bild men)
svart koft/linne: från amica (i think fick den av mor min)
knappar hela vägen i mitten,fickor på sidan och sådant.
Jeans leggings: vero moda



Ha en bra kväll!♦ /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0