go' mat

Kom nyss hem från min tremänning,
Vi åt grillat, SKIT GOTT!
efterrätt så var det smältchoklad och sen doppade vi
kiwi,banan,vindruvor,annanas och sånt :) dåligt gott,
till det fanns det även daimtårta och vanlijvisp!
En utav mina tremänningar är lika gammal som mig,
en är 91a (hon var dock inte hemma)
sen så är det en som är 6 år!
Hanna (6åringen) tog fram sin rockring och började hålla på med den,
alla kom ju såklart på ideén att också testa. haha
ja många roliga stunder blev det,
Sedan kom jag och min jämåriga släkting att vi skulle hjula efter vägen (?)
haha ja det gick också bra.. tills man blev skit yr!
Snacka om att få gratis fylla,hahaha.
Såg på tv,drack lite vin med mamma och dom,pratade vidare och höll på.
Sedan så for vi hem och nu sitter jag här,
dricker lite cola och ska nog äta lite vindruvor eller glass :D!

Ha en bra kväll/natt!♦ /k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:17:45

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0