fredagsmys

Veckan har varit stressig, men samtidigt så har vi inte haft så många läxor.
Snart så börjar det riktigt ritkgit jobbiga, eller nått.. haha
Tror vi bara har en läxa nästa vecka, iaf vad jag vet om så länge!
och jag är klar med den läxan (Y) great! fan vad bra.
Ikväll så kommer Jessica,Johanna e och Johanna w hit, kanske matilly?
ska göra mat,se på film och bara ha fredags mys! vet att ni vill vara med ;)
Vi ska snart fara och handla, om dom bara kan komma hit någongång.
HAHAHA, vi är nog sämst på att hålla tider känns det som.
Vi ska åka och handla,hyra film, sen göra mat (Y)
Min kamera funkar som sagt inte, den är totalt död..
Så får väl be jessica eller någon ta med sig sin så kommer det in bilder också :)
Men måste åka och handla nu!

JUSTE! jag slrev att det skulle bli gott med kycklingkebab idag, usch vad fel jag hade!
var äcklad utav maten så kunde inte ens äta..


Jessica, Matilda,  Rebecca,Johanna w, Johanna e och jag :)
Bild från skolavslutingen i 8an! haha okej.. går i 9an nu men ändå.


Ha en bra kväll!♦ /k

Kommentarer
Postat av: Susanne Euvel

sv; Det kan jag absolut göra! :)

Det är bara att skicka ett mail till mig ([email protected]) och berätta hur du vill ha med färger och så, och skicka med bilder som du kanske vill ha med. Skulle även uppskatta om du har någon blogg vars design du tycker om som jag kan inspireras av. :)

2009-09-18 @ 22:09:15
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0