bio

Hade sovmorgon imorse, började kvart i 10.
Jag bor på andra sidan stan (hörnett,hos min pappa) och skolan ligger på andra sidan stan (gullänget,bor där med min mamma). Iaf så vaknade jag halv 10, vet inte hur jag kunde vakna utav mig själv då.
Min pappa hadde alltså inte ringt och väckt mig, hade en kvart att fixa mig och hinna köra till skolan.
Så kammade håret,målade ögonbrynen,borstade tänderna och satt mig på moppen.
Kom dit strax när vi började,kändes bra. har kommit försent förra veckan så.
Var där, och tomas ville åka till statiol norra. gick med på det om han tankade min moppe.
Hade inge bensin typ, så han tankade och vi for dit (Y)
For in till stan efter skolan, träffade kompisar. Sedan så kom Sandra och evelin in.
Var med dom, gick runt i stan och kollade om någon ville med på bio.
Vi gick och köpte biljetter, det var jag,petra,sandra och evelin som såg förresten.

FILMEN ÄR SÅÅÅ JÄVLA SE VÄRD!! ni måste verkligen se dom filmerna,
så sjukt bra. brukar inte gilla filmer så värst, men dom hära oeeh. jag har aldrig sett en sån bra film :D
efter filmen så stod vi ute och pratade en stund, gick ner till moppen och dom började vandra hem.
Kom ner till moppen och kom på att Petra har min börs,ringde upp hon och bad dom stanna så jag kunde få den. åkte till dom, och hhaha. när jag kom dit så satt Evelin och hade kondom på huvudet? haha ja..
vi är sjuka.. sen så åkte jag hem, satt mig här.
Måste gå nu! sova så jag kommer upp imorgon x)

Ha en bra kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0