ännu en slödag.

Idag var det en till slödag trotts att det är måndag.
Har feber,hostar som ett svin och är snorig,
men jag ska nog försöka åka till skolan imorgon och onsdag sen ser vi hur jag mår.
Idag så vaknade jag och la in systrar i jeans filmen på usb minnet och såg
den med min låtsas lilla syster som också var hemam från skolan idag.
efter ett tag så gick hon och fixade popcorn till mig ♥:D underbart!
sedan så såg vi på systrar i jeans 2, riktigt bra filmer!
Just nu så vet jag att jag är sjuk, för jag skulle göra allt för att åka till skolan ;o.
jadu.. finnsi nte så mycket mer att säga.
Orkar inte sitta här och hosta ihjäl mig så gska gå och ta en powernap!

ha en bra kväll!♦ /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0