vaknade 10 min försent..

Rubriken säger allt denna morgon.. Jag vaknade 25 över 7!!!!!!
Ni som läste inlägget igår vet ju att min buss går då, så missade den.
Och nu sitter jag här och vänter på nya 25 över bussen, och för att jag missade bussen så missade även bror min den. förlåt klas! men du får ta och skaffa en väckarklocka!
Måste även ha en, för pappa väcker mig halv 7. Brukar aldrig kliva upp då och lyckas somna om är jag skit duktig på! och visst jag har en väckare på mobilen, men den har slutat funka!
Ååh, nu är jag sur som ni kanske märker.. går nog över i hope.
Måste kolla om min bror är vaken och sedan kolla klart sen springa till bussen,
hoppas på att inte missa den IGEN. haha jag är klantig..

Ha en bra dag! /k


Kommentarer
Postat av: brittany

haha, hans väckare på telefon funkar inte heller ;D. Han brukar använda min men jag for innan han imorse så :)

2009-10-21 @ 17:49:42
URL: http://lifeinrealview.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0