love?

Tiden har gått
Men jag hänger inte med
Vad är det jag inte förstått
Vad är det som i hjärtat känns så fel



Vinden viskar att det är du och jag
Jag försöker ta emot det
jag försöker visa att jag är glad
Men jag stänger bara igen mitt fönster



Fåglarna kvittrar och kärleken är här
Men jag känner ingenting
ingen kärlek
ingen lycka
Jag känner bara denna oerhörda smärta som jag för evigt bär



Kommer den korniga sanden någonsin bli fin?
Kommer det förorenade vattnet någonsin bli genomskinligt igen?
Kommer solens värme nå mitt hjärta
Eller har allt täppts igen


Jag vet att det är omöjligt
men jag väntar ändå
För det är i det omöjliga
som det sker ett under


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0