städtant?

Missade första bussen in till stan idag, så tog en annan buss.
Mötte upp jessica köpte två clementiner, så otroligt gott!
Köpte en chailatte, haha ovanligt.. Fast denna gång så delade vi på en stor.
Har fått 3 stämplar på 2 dagar. Starkt jobbat måste jag ju säga.
Iaf så idaghar vi typ städat,fick fint besök av Jesper (jessicas kille),nån och malmén.
Men vi hann typ inte ens prata med dom, skulle städa hela lokalen så..
Ja det gick bra, sedan fick vi gå med tre stora påsar och panta på HEMKÖP.
Och ja det var typ den tiden då alla har slutat skolan, så pinsamt var det ju iaf.

Nu ska jag snart till mamma och göra mat till hon och sedan gå runt sjön eller nått! :)
Min mamma är sjuk det är därför jag ska dit.
Men aa.
Vi hörs sedan! :)

    
Hittade några bilder som är tagen för länge sedan.

Ha en bra dag/kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0