sovmorgon

Så skönt på lördagsmorgonar när man vet att man kan sova ut,
och det var precis vad jag gjorde imorse! :) sååå skönt.
satt vi d datorn och sådant igår och gick inte och la mig förän kl.3.
Och såg på film och sådant, så somnade väl inte för runt 4-5..
Men var inte trött som sagt, men vaknade 10 imorse och var skit pigg..
Så jag somnade upp och klev upp 10 över 12!
Skönt när man verkligen känner att man är utvilad :)
Ska snart äte brunch (?) haha, och sedan duscha och sen fixa mig lite.
Som sagt så ska jag ju på hockeyn ikväll! Modo - linköping.
Hoppas det går bra för dom denna gång, huvudsaken dom spelar bra :)
Eller ja.. det skulle ju vara kul om dom vann, så slipper jag vara med en surcarl :D
haha, men nu ska jag ta och fixa i ordning mig och allt sådant.
Kanske det finns någon kul männsika på staden som man kan umgås med innan.
Ja vi får helt enkelt se vart kvällen leder oss.
Hoppas jag kan sno pappas kamera så får ni dagens outfit sedan

Ha en bra kväll så hörs vi när jag kommer hem! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0