snöööö

Idag så fick vi våran första snöö! :D imorse när jag vaknade så läste jag ett sms från Andreas
" Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurra"
Först trodde jag han var ironsik, för jag har längtat efter snö för köra skoter och åka snowboard!
Och sedan så tittar jag ut genom min balkong(?)dörr och ser snöö!
Var så himla lycklig till jag gick ut genom dörren.. då var det blasksnö :(
Blasksnö är alltså när det är regn blandat med snö så det blir blaskit och sådant..
Var på skolan, for till stan lekte med några kompisar. Skulle egentligen gå och fika med Andreas
men han slutade 2timmar tidigare än mig av någon konstig anledning.. (han skulle sluta halv 4)
Och ja.. Sedan for jag till gården. HAHAH dagen bästa:
Robin går mot trappen ner till gårn, några sekunder senare går han mot oss och skriker
"Jag har hittat en katt i trappen!!!!!" haha, och sen kollar vi dit och ser en tjej?
så vi trodde att hon var målad som en katt i ansiktet, men icke!
Så han säger " hon lät som en katt först och sedan när jag kollade så morra hon!!! :o"
HAHAHAHAHAH, det var så kul. roligare om man skulle ha varit där såklart.

Ska fika och se lite på tv och sedan gå och lägga mig så jag kan komma upp imorgon..
Har sömnproblem så jag somnar typ 3timmar efter jag har lagt mig i sängen,
otroligt drygt! och då får man extra svårt att kliva upp på morgonen..

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0