snabb middag

Runt 7 så for jag,mamma,hennes kille,min bror och hans tjej och åt på max,
skit gött! länge sedan jag åt där nu, men kände mig lite mobbad att alla hade flick och pojkvän..
Sedan så for jag till gårn och umgicks med kompisar, spelade spel och akta mig för bollar.
Hhaha, kp och jacke spelade pingis och bestämde sig att skjuta bollen på mig.
Snälla kompisar eller hur?
Åkte med klas och brittany hem, vi for på kvantum och köpte kaffe och mjölk.
Och nu sitter jag här och ser på tv :).
Har nog så kallade "blogg torka" just nu..
Ska försöka skriva ihop lite dikter om en stund, så dom kommer väl upp här eftersom.

Min kamera funkar ju inte så tog lite oseriösa cam bilder,
Ser svart hårig ut på det mesta ;o.




Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0