slapp

Vaknade för ungefär 2timmar sedan? vet inte riktigt..
Elin vaknade kvart i 12 och sen startade hon datorn och såg att klockan var kvart i 11,
hon gick upp till Ove och Lena och frågade varför det var två olika tider.
Då insåg hon att vi skulel ställa om till vintertid inatt runt klockan 3 = när vi gick och la oss.
eller.. när jag gick och la mig, för hon somnade när vi såg på film.
Vi åt en stor frukost efter vi hade sett pippi på de sju haven imorse.. ja vi är barnsliga,
men vet ni vad? man får vara det här i skogen!
Och nu ligger Elin här brevid mig och spelar gta, haha. ville inte spela så jag snodde hennes dator!
Har jag glömt att säga att det är snö här? inte så super mycket men iaf snö!
Idag ska vi nog ta en promenad,fixa till lite i stallet och ja kanske gå runt med Lina (hästen).
Se på lite mera filmer, slappa lite och bara vara så jag var mest troligen hem imorgon ist!

I bland kan det bara vara skönt att komma ifrån stan,folk och allt skitsnack.
och liksom bara kunna vara utan att någon bryr sig eller nått,
bara kunna umgås med någon man verkligen tyck om. (hah ta det inte som om jag och elin är kära i varandra, men vi har känt varandra sen vi var små,tappa kontakten och sen typ 4 år tillbaka börja vi umgås igen)
och det blir ju mindre och mindre man umgås nu när hon börjar första året och jag har nian,
rätt så mycket bara i skolan om man säger så,men det ordnar sig!
Ne nu ska jag ta och kolla vidare här och sedan kolla medans Elin spelar, då bli na glad.
Sedan tvinga hon gå ut och gå, det blir så varmt i rummet hennes.
Och dom håller på att göra om hallen så känns lite jobbigt att vara uppe också.
Skriver senare!


Hittade några fula oseriösa bilder :D.

Klicka på bilderna för att se i ett större format


Ha en bra dag! /k



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0