skola?

Var på stan igår med mamma, vi köade typ 10-20min att komma in på gina tricot.
Man kunde knappt kolla på något där inne eller röra sig, så vi gick ut lika fort som vi gick in.
Gick runt och kollade på andra affärer, var otroligt mycket folk.
Visste inte ens att det fanns så mycket folk här i ö-vik, vi gick in på indiska.
Jag hittade ett armband,en ring och ett hårbandsak. men vi sket i det och gick till cubus.
Skulle köpa underkläder men hittade inga snygga,mamma köpte barnkläder år hennes kompis dotter som har fått ett barn. Vi stod minst 45min i kön, när vi hade 5-7st framför fick jag nog och frågade om jag kunde få pengar,
fick det så jag gick till indiska köpte ringen och hårgrejen och nått te som mamma ville ha.
Och när jag var klar där då var mamma klar.. jadu,sen så åkta vi hem.
Skulle egentligen gå och fika men det hann vi inte, skulle vara hemma 9 och kolla på greys anatomy!
Det var seriestart igår, så fixade te och goda mackor och åt det framför tvn.
Mysigt iaf.

Idag så var jag i skolan, hade 2prov. Men det gick bra i think!
sitter här nyss ätit goda mackor som jag och mamma åt igår,
macka,krisp sallad,peppar salami,paprika och gurka :D
sååååå gott, och mamma frågade om jag skulle med någonstans sen?
Hon sa inte vart, så få se om jag orkar.
Ska antagligen ta hunden min och cykla runt sjön eller något sådant sen :)
Skönt fast jobbigt, haha.
Lägger upp bilder snart på vad jag köpte.

Ha en bra kväll /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0