skola

Sitter i skolan just nu, eller rättare sagt.. så ligger jag på mitt klassrums golv.
Vi har hk men tyvär så har 4-5orna elevensval = alla vill har hk, så vi kan inte vara där.
Och vi håller på med några upg. på ett papper som vi ska kunna för att klara av provet om några veckor.
Alltså hon skriver och vi skriver av hon så vi har något att plugga och lära oss,
tror om vi kan dom hära frågorna så klarar vi provet (Y) sounds great!
Känns dock lite äckligt att ligga här på golvet, har ljusa jeansleggings och en vit tröja..
Så känns inte så super mysigt om jag ska vara ärlig, får hoppas städerskan på skolan gör sitt jobb ;)
menmen, jag har skit ont i mina revben som tar i golvet just nu.. haha
Med andra ord, först ploppar det ut bröst den ploppar mina revben ut, sen far dom in igen = jag ser tjock ut..
Ja där fick ni en liten redovisning av min kropp, vet nog att ni ville veta! nejmen, det är jävligt drygt.
När man har tröjor som sitter åt så syns det skit väl, jag nästan skäms över det..

HAHAHAHAH, jessica försökte precis ta min clementin :@

J: Varför tog du min clementin?!?!?! :o
K: Hhahahaha!? det är min ju, du har ätit upp din.
J: men nej det har jag inte!!! Den bara försvann ju.
K: haha jo? du stod ju och skala den där borta? *pekar mot soptunnan*
J: hahaha, den var så jävla god!! vill ha en till, kan jag få din!?


HAHAH, synd där jessica!!
Åh nu fick vi choklad utav våran kära klasskamrat, han måste bara älska oss.
seriöst inlägg känner jag :).  ne nu ska jag/vi forsätta att jobba :D
Nu försvann min lärare från klassrummet. hähäh hejdå :)

Ha en bra dag! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0