sjukling?

Har inte skrivit på ett tag, har inte haft någon ork.
Hade jätte ont i magen igår, och inatt.
Kunde inte sova (tror jag sov en timme i natt), och imorse när jag skulle fixa mig så..
Spydde jag en gång, visste int vad det var? så jag ringde till mamma och fick vara hemma idag.
SÅ jag har inte gjort något alsl idag, sovit, pratat med min brors tjej lite.
Och nu har jag gjort mat och ja fixat i ordning här hemma.
Ska gå och baka (cupcakes) sedan krypa ner i soffan och mysa med min mamma.

På tal om att jag hade spytt idag, jag spydde bara en gång = inte magsjuka.
Så jag kommer nog till skolan imorgon om min mage tillåter mig så att säga!



Jag saknar dig, jag saknar våran tid.
Ska försöka komma ner till dig snart<3
(Om ni inte förstod så är bilden sen bland dom första dagarna vi träffades,
hon är mörkhårig och jag är ljushårig på den, hon bor i stockholm och jag bor i norrland..)
Ska försöka komma ner efter jul eller till sommaren baby.

Ha en great kväll! /K


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0