sjuk?

Mamma ringde och väckte mig rätt så tidigt, sa att jag var vaken och sånt.
Somnade om och vaknade kvart över 1!?
Klev upp ur sängen för att gå ner och ta din katta och hunden,
kände mig jätte yr i huvudet och det typ bultade.. sick?
och känner jag hur ont jag har i halsen, ont när jag sväljer.
Kunde knappt ropa på hunden ;o.
Så nu sitter jag här och hostar, känns som om magsäcken och allt ska komma ut snart.
Får väl hoppas att det blir bättre, kul att vara sjuk såhär vid halloween.
Fast kanske lika bra, orkar inte dricka, orkar inte gå på nån fest så jag lär väl sitta instängd i mitt rum ist.
inte alls pepp att klä ut mig, betala inträde till vissa fester? umgås med massa fulla och dryga..
Usch nee, jag orkar verkligen inte. siter hellre hemma med pappa känns det som.

Snart kommer min mami hem och då ska jag kolla om vi ska åka in och ta kaffe tsm,
sedan om hon kan skjutsa mig till pappa, eller skjutsammig direkt bara..
Hon åker till Sundsvall idag kom jag på, så hon måste ju packa,tänka vad hon ska ha på sig..
Bäst att ja ring pappa ist!

Ska gå och fixa mig nu! /k


Välkomen till Örnsköldsvik, det du inte vet om dig själv vet alla andra! - så jävla äckligt sant,

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0