röntgen

Hann med bussen imorse, bra där karin ;) nästan stolt.
Hände inget speciellt i skolan idag, allt är precis som vanligt med andra ord.
Imorgon så har vi halv dag pga dansen vi hade tidigare (ni som följer bloggen vet det),
men det var danser som t.ex. vals,bugg och sådant. Som alla nior har varje gång i ö-vik..
Så vi hade spara våran dag tills dagen innan lovet, rätt så skönt faktiskt!
Nog för att vi inte har så skit jobbiga lektioner imorgon, klassråd,so,slöjd,lunch,matte sedan idrott.
Tror det iaf, men det är inte så skit jobbigt. Men vi slutar efter slöjden, feels great!
Min pappa fyller år imorgon! 38.. om jag inte minns fel nu 8) mamma sa det senast idag.
Hade det inte varit för hon sa att han fyllde år så skulle jag nog tyvär ha glömt det,
fan vilken elak dotter han måste ha inser jag nu!! ;o. hehe.

Jag fick sluta en kvart tidigare idag för jag skulle till sjukhuset och röntga knäna mina.
Tyvär så får jag inte svar direkt,utan skol-läkaren får dom sedan skickar han dom till skolsyster.
Lite lång väg att gå men om det är så att jag måste operera mig så är det värt det,
har rätt så mycket problem med dom tyvär. nog att jag klarar att gå ibland ;o..
Så nu är det bara att hoppas på ett svar efter lovet, hoppas kan man jämt.
Ikväll så hade jag tänkt att sova hos mamma min, så ska nog till pappa och hämta laddare och sådant.
Måste tvinga mamma svänga in på konsum också för jag vill ha sushi!! mamma vägrar äta det med mig,
så får lov att köpa i mataffären och sedan sitta hemma själv och äta upp dom. elakt där va?
Sen ska jag nog mysa till det lite, kanske masera hon eller liknade.
För både hon och jag har problem i ryggen och nacken, om man säger såhär.. JAG HAR TVÅ BULLAR INNAN NACKEN!? så ska det nog inte vara,eller vad säger ni?


Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0