ont

Jag och jessica skulle ta bussen imorse eftersom att hon har stukat foten,
not good! och ja.. hon går på kryckor. Så gick till bussen, och precis när jag skulle hoppa på.
Då ringer hon och säger att hon hade missat den, så jag gick för att möta hon.
Vi bestämde att vi skulle ta halv 11 bussen, stod och vänta och vänta. tillslut kollar vi på busslistan..
SÅKLART SÅ GÅR DEN INTE HALV 11!??!?! vafan är det här, usch.
Och eftersom det skulle ta typ 100år innan vi kom till stan så fick mamma skjutsa in oss,
idag så har vi nästan inte gjort något. Jag serverade en gång, sen så plockade jag disk.
Sen har vi typ vikt övert 300 serveter, haha ja.. vi städade som alla andra dagar.
IT SUUUCKSSSS. ja, sen resten utav tiden har vi suttit? vi fick lov att stanna kvar till halv 5
än fast vi typ inte hade nått att göra sen halv 4, idiot! Sedan så gick vi ner till stan och köpte fika.
Det känns som att gå med en handikappad unge när man går med jessica när hon har kryckor.
Vad har NI gjort idag? :)

Ikväll ska jag nog följa med Jessica och kolla på hennes hockey träning,
kan nog bli kul i think! sen så ska jag hem till pappa och sova där ikväll.
Imorgon så ska vi ha tjejmiddag (några tjejer från skolan), så ska väl fixa det också ikväll.
Vi skulle vara på ett ställe först och sen kunde vi inte det, så nu har vi typ ingen stans att vara..
Inte bra,så vi får ta och ordna upp det dära ikväll!

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0