onödig info.

For iväg en sväng med mamma, hon ville åka till coop.
Dom hade as billigt godis, tror det var runt 26kr för ett kilo!
Så mamma och jag åkte dit,hon köpte godis till mig<3
Hon är allt bra underbar ibland, och nu kokar hon skit god saft.
Livet är allt bra underbart ibland, och pappa ska ge mig lite pengar på kortet.
Och då kan jag tanka moppen så jag kan köra till han imorgon,
och köra någon dag till praon! Har prao nästa vecka, otroligt skönt.
Ska vara på ett matställe som heter Oasen, jobbar 11-17!
Ganska sköna arbetstider ändå, typ hem och plugga efter åt.
Eller plugga innan man åker dit, ja båda låter bra.
Förlåt om jag låter som en plugghäst,vill bara ha bra betyg.

Knäppte nå gaybilder med min cam idag,
min kamera funkar fortfarande inte!
Och min granti och allt har gått ut :/
så får börja spara ihop till en ny!




skulle bara visa hur mycket                        ringen jag köpte igår.
vi har att göra på lektionen,                        Har på mig en vit tröja från Carlings
Det står NOOB och LOL!                              och ljusa jeans leggings från Vero moda.
på andra handen står det
1337, men man ser dock inte det.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0