not feel good

Hmm.. ja rubriken säger väl allt igen..
Dom senaste dagarna/kvällarna har jag inte mått så speciellt bra,
massa tankar som far fram och tillbaka.
Ont i magen och känns som om jag skulle kunna spy när som helst,
konstig huvudvärk och ja lite allt möjligt.

Och att avsluta med så har jag tappar en person som betydde jätte mycket,
eller egentligen är det väl två inom ett halvår..
Och mitt största mistag var nog att bara sitta och se en gå.
Men jag vet inte, jag har hittat mig själv och känner mig självsäkrare nu.
och det är väl genom att jag har förlorat en kompis,
som tydligen inte påvärkade mig alldes för bra.

Jag kommer ihåg i sommras när vi satt på din balkong och pratade,
då kände jag också den hära känslan. men det var för att jag var rädd för att tappa dig.
Det var så skönt när vi bara kunde sitta och prata utan att någon tog illa upp,
stanna vaken tills sena natten och skratta åt minsta lilla.
Göra fula danser, var påväg att gå hem från ett ställe hem till dig (det var någon mil)
men vi liftade efter halva vägen, och var skit rädd för att dom skulle göra något.
Men visade sig vara två ungdomar som var jätta snälla och skulle åt samma håll.


Jag saknar att ha en vän,en vän som alltid finns där..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0