motion? jatack

Jag och jessica gick in till stan idag,super skönt!
och man vaknar verkligen till. Tog även med mig hunden min.
Mamma hämtade dock honom  när vi kom in till stan, gick och köpte en chailatte.
MUMS! usch,jag börjar leva på sånna snart. kanske blir som kissie snart ;o
nejdå, skojar bara lite. Vi gjorde nog lite fel idag,haha. men det händer alla.
Jessica råkade servera fel, jag råkade he sönder ett glas (skulle ta ut en burk ur diskmaskinen och såg inte att glaset stod bakom så det tippade och gick sönder.)
Runt 2 skulle han åka och träna så han hade låst dörrarna, och vi skulle städa själva lokalen.
Men han glömde att stänga av rörelsealarmet och jag skulle ut och lämna glasen och då gick det igång.
Hahah, så vi fgick ringa han så han fixade det sen så for han igen.
SÅ vi städade där och ja sen satt vi typ efter 3-halv 5 sen slutade vi.
Tog bussen direkt till själevad och for till gårn, dom har biljardtävling (nå skit) i bjästa.
Så jag följde med utan att spela, med andra ord jag for dit för det var fika. haha.
Vi for ut sist tror jag, men det skiter vi i. Ja sen har jag nog inte gjort så mycket mera.

Imorgon så ska vi nog också gå in till stan, ja vi har börjat att bli hurtig.
Feels great, jag har verkligen börjat orka röra på mig igen. hahaha.
Men ni får ha en bra kväll och en bra dag imorgon så hörs vi imorgon när jag kommer hem!

Ha en bra kväll/dag! :) /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0