MODO hockey!

Kom nyss hem från hockeyn, MODO VANN!!!!!!!
ååh, är så glad. Det har gått rätt så dåligt för modo om man säger så,typ sist i serien.
Det hära är nog bästa matchen som modo har spela än så länge, får hoppas på mera matcher som denna!
Båda lagen är bra och det var himla jämt mellan dom, och Timrå gjorde 2 mål som inte gilldes(?).
Och några sekunder senare så gjorde dom ett mål som gills,trodde modo skulle förlora efter det..
Men några minuter senare så gör modo mål!! och sen när det var ca. 2 min kvar för timrå 1-2 elelr hur man skriver.. haha har skit svårt med hur man skriver sånt dära, och sen när det var 10sek kvar
så gör modo mål!!! ååh aldrig varit så lycklig,pratade med mamma och skrek i telefonen.. haha
Sen blev det ju förlägning(?) och modo gör ett till mål!! så härligt.

HAHAH, aja ska sluta snacka om hockeyn nu. Ni berhöver inte ens se hockey matcherna ni får ju en redovisning om vad som händer på matcherna sen när jag kommer hem ändå.. haha
Nu ska jag gå till Jennie och se på film med hon och Tomas, och ja..
Skriver nog när jag kommer hem :).

Ha en fortsatt bra kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0