middag

Igår så hade vi som sagt prao, våran sista dag! thank u!!
trodde jag skulle ha dött om jag skulle stannat längre,
Sen så träffade jag Donald och Simon pratade lite med dom för dom skulle sova hos mig.
for hem och duschade,städade rummet och skulle fixa i ordning mig,
var lite seg så andersson och Jennie kom hit och pratade lite medans jag fixade i ordning mig.
Sen så gick vi hem till Elvira, vi skulle ha tjejmiddag.
Vi blev rätt så många, åt tacos och ja myste helt enkelt.
Gick in till stan, eller aa vi gick till max. fanns inge ös i stan så jag och cornelia fick skjuts hem direkt.
Mötte upp Donald vid skolan och fick veta att simon hade åkt hem.
Gick hem såg på film och somnade, eller aa haha han somnade direkt.
Och idag har jag inte gjort något.
Håller på att fixa mig för jag ska på modo matchen.
Övik är ju som sagt "Foppaland" så fult, förfoppa suger.. haha.

ska fixa mig nu så får vi höras sen :)

Ha en bra kväll! /K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul kväll måste jag säga! :)

2009-10-13 @ 19:51:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0