målning

Vaknade och klev upp imorse runt 2! så skönt att kunna sova ut.
Åt frukost och sådant sen så gick jag ut till garage för att hjälpa bror min att måla.
Pappas jobb ska måla..150 altanträbitar (tror jag det är) innan tisdag, och klas får betalt för det så.
Vi målade klart alla brädor som ska ha grundfärg och ja allt sådant, målade dock inte så mycket (A)
Gick in och åt middag och sådant, lånade Brittany's dator och satt och spelade the sims 3!!
Så jävla kul!!!! :D haha, förlåt att jag låter som en barn unge.

Är även lite små avundsjuk på min klasskompis Johanna som sitter på tåg/buss till stockholm nu.
Hon ska åka buss till sundsvall sen tåg till stockholm därifrån så ni fattar, och sedan ska hon ta flyget
till hennes pojkeee :( han bor typ i spanien? hähä.
Jag ska be varje kväll för att det ska regna så hon är vit när hon kommer hem!!
Och snart har vi looooov min vänner! Går denna vecka sedan så är det lov, feels great.
Orkar inge mera skola nu, jag vill bara soooova.
Och det är precis vad jag ska göra nu! och jag har sovmorgon imorgon vilket är underbart.
Men tänkte kliva upp runt 8 ändå, haha okej.. det behövs för jag måste ta 9 bussen :( not kul.

Kolla på denna pöjk! tror han kommer från sverige tanken på hans efternamn,
han heter iaf Oliver.

Ha en bra kväll/natt. så hörs vi imorgon /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0