kort? lång? mittimellan?

Jag fattar inte varför folk håller på att klanka ner på mig för jag är kort!?
Det är gener som jag har fått, många i min släkt är kort, det är väl inte mitt fel?
Och trotts allt så ska väl tjejerna vara korta, pinsamt om man skulle ta på sig högklackat och vara längre än sin pojkvän/flickvän? finns absolut inget fulare än det.
Ja jag är kort, jag skulle gärna viljat vara några cm längre, men sen om man tänker efter
så kan jag ha vilka högklackade skor jag vill utan att känna mig för lång.

Varför klankar man inte ner på dom som är lång ist?
Dom kanske är för lång, skulle vara finare kortare.
Är längre/jämd höjd med sin pojkvän/flickvän, och många tjejer vill ha högklackat och
därför tar jag upp det igen..
DOM KAN JU INTE HA VILKA HÖGKLACKAT DOM VILL UTAN ATT KÄNNA SIG FÖR LÅNG,
och måste titta ner på folk när dom pratar med dom.

Killar ska vara långa eller mittimellan tycker jag, visst spelar det ingen roll om dom är korta.
Men sen kommer vi till det hära igen, pinsamt om dom skulle vara kortare än sin tjej/kille.
Och varför klagar man inte på att killar är för bredaxlad, har för stora fötter mm.?
Det är oftas tjejer som blir ner klankad för dom är korta, förstår mig inte på denna värld känns det som..
Jag menar det är inte vårat fel att vi är korta/långa,har små fötter och inte killarnas fel att dom är
bredaxlad,stora fötter, kort eller lång.

Jag har börjat bli riktigt less på att folk klagar när man är för kort/lång och allt sådant.
Och ja jag är bredaxlad, men det är inte heller mitt fel?
Jag tycker samtidigt att det är lite finare än tjejer med små axlar, men det är min åsikt.
Och ALLA har en åsikt, vare sig man vill eller inte!


om ni har varit med om något liknade eller har någon åsikt ni tycker jag ska ta upp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja och nu gör du precis samma sak och klankar ner på dom som är långa? "dom kan ju inte ha vilka högklackade skor dom vill" ... varför skulle vi inte kunna? och ja jag är ganska så lång. det är väl ingen lag på att vi inte får ha vilka skor vi vill haha? och du tror man har en klack på 2 meter så man måste kolla ner på dom andra eller? Och gud så pinsamt om man är längre än sin kille, ser inget pinsamt i det? hahahaha nog för att det ser bättre ut om killen är längre men vafan spelar det för roll? om dom är tillsammans och gillar varandra ska dom göra slut för att stackars killen inte är längre? HERREGUD!

2009-10-31 @ 04:30:05
Postat av: MATILLY OCH JULIA HAR EN ÅSIKT

Har du tänkt på att du har gjort ett helt inlägg om hur fult det är att vara lång? och sen så säger du att man inte ska klanka ner på någon och att alla är så fina och så, fast egentligen går hela inlägget ut på att man är så ful när man är lång och alla nackdelar som finns t.ex att man blir längre än sin pojkvän i högklackat, att man är längre än sin pojkvän över huvud taget. Du säger emot dig själv hela tiden. Vad är det som är så pinsamt och jobbigt att man blir längre än sin pojkvän för en kväll, typ några cm? det är väl känslorna som räknas inte längden? Jag tror inte att man blir mindre kära i varandra bara för att tjejen är lite längre en kväll. Sen skrev du ju även att det var dåligt att det bara var tjejer som blir utsatta om dom har t.ex stora fötter, är långa osv, varför utsätter du dom själv? du skriver ju bara om långa tjejer, inget om killar? Sen skriver du att det är fult med långa tjejer för att dom måste kolla ner på en när dom pratar med någon, hello det är ståtligt? dom får respekt. det är snyggt med långa tjejer som har långa ben som ser ståtliga ut, Tyra Banks t.ex? (HON HAR ALLTID KLACKAR ÄVEN FAST HON ÄR RUNT 1.80 AND DAMN SHE'S HOT) Och det är jäkligt snyggt att vara kort med. ALLA ÄR VACKRA!! Och föresten är du inte ens kort, nöjd nu? SHAME ON YOU

2009-10-31 @ 13:11:05
Postat av: jennie föööfaan

Behöver jag ens skriva att du och jag har samma problem där?=O asså fan man kan inte hjölpa attt man är kort..

2009-10-31 @ 18:10:19
URL: http://jennieeejner.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0