Kort inlägg,

Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade rutn 1.
Såg på tv,åt frukost och ja sånt man gör på morgonen, sen satt jag mig här.
Men jag ska börja fixa mig för jag och mamma ska in till stan när hon slutar,
och hon borde vara hemme när som helst sååå kanske dags att fixa mig.
Skriver sedan när jag kommer hem, och då ska jag kolla om jag kan låna mammas kamera också.
Vi måste hitta ett par nya skor till mig, ska även kolla om vi kan köpa jeans eller en tröja.

Sen jag började använda mina jeansleggings så slutade jag använda jeans,
dom blev osköna eftersom dom inte är lika "töj"bar som jeansleggings. haha
Och nu när jag har kollat genom min gardrob  så märkta jag att jag inte har några jeans typ.
Har mina med hål i, har ett annat par som är rätt så slappa.
Men jag har släppt min "tid" att har baggie jeans, och nu vill jag ha tighta och sånt.
Bäst jag skyndar mig nu så min mor inte blir sur!

Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0