Kissie i debbat?

När man går in på blogg.se så ser man en bild på Kissie och Linda Rosing skulle vara med i debbat kl.22.00.
Men sedan så kollar man in Kissies blogg så har hon ställt in allt.
Satt och kollade på det iaf och Paow var där! hon pratade inte så jätte mycket, men ack vad söt hon är.
Hon hade inte super mycket smink heller,  thats great!
Tror inte att Kissie själv skulle komma utan mycket smink..
Iaf så stämde inte inlägget om att Kissie skulle vara med!





Har bara suttit hemma idag, druckit te läst en bok som heter "Mörkrädd".
Mamma tyckte att den stämde så bra in på mig så hon köpte den och sa att ja skulle läsa den.
Den stämmer in mycket på mig förutom att jag sover med lampan släckt,
jag är sådära löjligt mörkrädd.
Om jag är ensam hemma så är alla lampor tända, jag har med mig min hund vart jag än går.
Eller så ringer jag nån bara för att ha någon att prata med.
Och när det är mörkt så går jag oftas inte ut genom dörren, går ALDRIG ner i källaren på kvällen.
Sen är det massa sånna dära saker, och ja.. lite pinsamt kan det väl vara.
Nu ska jag se på scrubs!

Ha en bra kväll! /k




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0