ingen rubrik

Kände mig jätte duktigt imorse när jag var jätte vaken och allt runt HALV 7!!!!
Kliver upp runt 8 i vanliga fall, men här hos pappa så måstre jag ta bussen 25min över 7..
Så måste kliva upp och fixa håret iaf, sminka mig ibland och sen hinna med bussen,
det sista brukar faktsiskt vara rätt så svårt. hahahahah.
For iallafall på skolan,det hände inget speciellt alls tyvär. tråkigt som vanligt haha.
For hem direkt efter skolan, har inte gjort något kul alls idag.
suttit vid datorn,kollat på tv, gick till affären med Brittany och köpte lite grejer.

På tal om brittany kom jag på att hon och bror min har varit tillsammans i 5månader nu,
riktigt kul för dom! hoppas verkligen att det kommer hålla längre, skulle bli så tomt hemma annars.
Hahah, nog för att ni kanske inte är hos oss så mycket. Men ändå lyckas jag prata med dig ungefär varje dag.
Nejmen är glad för eran skull för det syns att ni verkligen tycker om varandra och passar med varandra,
ännu bättre att hon har gjort Klas tjockare haha.. ser nästan ut som en påbörjad ölmage. :)

Jag ska börja ha idrott tre gånger i veckan, känns lite drygt men det lär bli kul ändå.
På onsdag morgon har vi lästimme,och vissa har möten som t.ex. Änget if och sådant.
Förra året var det dom som behövde extra idrott för att få godkänt i idrott,
Ullis är med i den gruppen och ville att jag ska ha idrott med henne och ha friskis och svettis-pass varje vecka.
Feels great! bli lite smalare och får bättre betyg,bättre kondition och träna hela kroppen, hur bra låter inte det?
Sen gå lite extra hemma med min hund, och pigga till och röra på mig lite till!
Men nu så ska jag gå och duscha, och se lite på tv och ja allt sådant, skriver imorgon!
Fast ska på skolan och sedan hem en stund till mamma och sedan stan sedan gårn.. så ni får nog ett inlägg sent på kvällen, som alla andra skolveckor tyvär.. men det får ni nog leva med,
skolan går trots allt före allt annat här för jag vill ju kunna komma in på en bra linje!

Juste!! ni som går i nian, är det någon som har funderat på någon linje ännu?
Något dröm jobb och allt sådant? eller ni som går i gymnasiet eller har gått ut kan berätta lite om linjer,
berätta vad ni gick,vad ni har fått för jobb och sådant! skulle vara kul att veta.

Ha en bra kväll! /k


Kommentarer
Postat av: brittany

Vadå ser ut som en påbörjad ölmage ? :( de äre inte alls och ja är inte tjock :( jag är bara lite små rund... /K

2009-10-23 @ 15:43:31
URL: http://lifeinrealview.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0