idrott.

Vaknade mitt i natten utav att jag hade drömt en mardröm,
uschMinns inte riktigt vad jag drömde,men det var hemskt.
Vaknade upp såhär kallsvettig och bra la och vred mig för jag inte kunde somna om.
Och mammas kille stod i trappen och ropade på klas, han skulle följa med och åka lastbil.
Tittade på klockan och den var 08.35!! jag hade försovit mig,
jag la mig ner i sängen igen och sen kollade jag på klockan igen..
Då insåg jag att mina ögon var trötta och hade läst fel, klockan var bara 03.35.
Jag kunde inte riktigt somna om, lyckades tillslut.
For till skolan,det sög som vanligt.
Var med på idrotten, det är kuuuuuuung! körde friskis och svettis, det var nice.
Jag kanske ska börja ha idrott på onsdagmorgon med, alltså 3gånger i veckan.
Värt, och då är jag med min goda vän Ullis ochdå ska vi alltid köra friskis och svettis :)
Känns faktiskt bra, och har en möjlighet att fixa upp betyget. det känns great!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra,Thobbe säger att jag ska följa med på fest.
Men är inte så super sugen på det, och André vill att jag ska på gårn.
Far mest troligen på gårn, är där en stund. far på festen en stund eller far hem och mys med pappa.
Får väl se vad jag gör resten utav helgen :)

Ha en bra dag /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0