home again

Är hemma igeeen, jag for till gårn och umgicks med folket :)
Träffade en del folk som jag inte har träffat på länge och ja hade kul.
Trevligttrevligt! Svängde även förbi OKQ8a på vägen hem och köpte mjölk,bröd och bonaqua!
Sitter här och dricker lite Bonaqua - päron och funderar på om man ska gå ner och se en film med mamsen.
Eller om man ska sitta kvar här och nörda och kolla om nån rolig loggar in.
Imorgon så ska jag med Elin (min bästa vän!!) till Nyliden (en bit bortanför Björna), och ska umgås med hon.
Länge sedan vi hittade på något nu, och träffa mamma Lena (hennes mamma är som min extra mamma).
Har inte heller träffat hon på ett bra tag, så ska bli kul att vara med dom nån/några dagar!
Under lovet ska jag även träffa Thobbe och Andreas, måste komma hem till Andreas och se på film!
SKRÄCKFILM, jag kommer dööö!! men han har bestämt sig för att lära mig att se på sånna filmer,
ja vi ser väl hur det går.. slutar med att jag ligger med kudden för ansikte och dör av rädsla eller nått.
Den enda "skräckfilmen" jag inte är rädd för måste nog vara Saw, dom är inte läskiga.
Dom är med liksom.. äckliga om man säger så, typ grismage på andra personer och ja allt sådant.
Jag känner mig lite lite töntig.. Såg One missed call i 1-3min och var skit rädd så stängde av den.
Så ja jag är lite små töntig, för ni som har sett den lär väl veta att den inte är så läskig i början..
Och därför säger jag lycka till till andreas! och hoppas på det bästa ;p nejmen aa..
Ska kika vidare här och kolla om det är nå roliga inne annars ser jag vad jag hitt på!

Ha en bra första kväll på lovet! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0