hockeybiljett

Mamma orkade inte köpa löshår så jag fick en hockeybiljett ist,
så imorgon blir det hockey med Carl och några :)! gr8.
Ikväll så ska mamma ha nån kompis som ska ha en visning hos oss,
hon säljer typ mary kay saker, smink grejer och sådant alltså!
Hon ska typ prata om hur man ska tvätta bort sminket? haha aja.
Kan nog bli kul att lyssna lite, sedan så ska jag ta mig bort till gårn :)
Sedan hem och slappa med papi i soffan, låter rätt så bra.
Tycker jag har lagt upp min fredag bra nu, är så less på att festa som sagt.
Eller visst är det kul, men det blir alltid nått problem t.ex. nån ska gråta,spy,
nått går söndert,dom tar saker och det blir oftas bråk, och att det är samma folk.
Så ja, har väl inte varit med inne i ö-viks fester nu på slutet för oss yngre som sagt.
Blir nog lite roligare när man är 18 och ska in på klubbarn och sådant!

Men nu ska jag ner och orda lite nere och sedan äta sen kommer allt folk :)

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL!? :)

Hoppas ni får en bra kväll! /k


Kommentarer
Postat av: simon

låter kul hörru! Ikväll ska jag nog dra ut med mina kalmar-killar och festa elelr så :)

2009-10-16 @ 17:40:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0