hockey & film

Var som sagt på hockey, tyvär så förlorade Modo. Det blev 2-3 till Rögle,
Men båda lagen spelade riktigt bra måste jag säga,förutom att Modo halkade efter i sista perioden.
Måste erkänna att Rögle's sista mål var så otroligt snyggt, usch.
Och vi var nära att göra 2-1 i första perioden (i think), den hamnade precis på mållinjen
och Modospelaren var för seg så Rögles målvakt hann ta den innan den åkte in. TYVÄR.
Men vi måste ju se nått bra i det hela och det är att båda lagen spelade jävligt bra,
och att Rögle förtjänade att vinna för deras bra spel. Man måste erkänna sånt ibland ;)
Haha, sedan så gick jag och Carro till max. Hon köpte ett maxmål som vi delade på,
sedan så kom Donald och Salina för han skulle hämta halsbandet som han glömde hos mig.
Salina köpte mat och ja vi satt och pratade medans vi väntade på att min mamma skulle komma.
Hon skulle skjutsa mig och Carro hem till hon, vi ser på film just nu. Den heter Johan falk -  gruppen för särskilda insatser, verkar vara bra! :)  Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, chilla med film och popcorn kanske.
Lär ju även ta lite bilder, hon har en systemkamera du vet ;) hehe.
Ska förresten somna här om ni inte ritkigt uppfattade det i texten.
Men jag skriver kanske innan jag går och lägger annars så skriver jag imorgon!

(klicka på bilden för att se i ett större format)

 

Ha en great kväll! /k


Kommentarer
Postat av: carrothaman

SÅ SNYGG BILD

<3

2009-10-14 @ 11:21:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0