hemmakväll

Jag orkade inte skriva något här igår, för jag kände att jag egentligen inte orkade sitta vid datorn.
Igår så gjorde jag absolut inget speciellt, jag var bara hemma och sådant.
Såg en film med Belinda (låtsas storasyster), tror filmen heter "Ghosts of girlfriends"
Den var sjukt bra, inte en såndära typiskt kärleksfilm.
Ni borde verkligen se den! sen så gjorde jag mackor åt hela familjen och dom som var här (typ 9 eller 10st)
Varma mackor i ungen blev det, så sjukt gott :D.

Idag så har jag typ bara legat i soffan och sett på tv, kollat på lite bilar med brors tjej.
Vi fick även besök utav famor och pappas mormor, för att min låtsas lillebror på 8år imorgon.
Så grattis i förskott till han :). så imorgon lär det säkert komma nå folk med fika och allt.
Och jag har som sagt prao hela veckan, känns skönt att slipa skolan en vecka nu.
Har ju sovmorgon till 11 varje dag men dock så slutar jag senare,
men det får jag leva med.
Ikväll så ska jag nog inte göra så jätte jätte mycket,
kolla klart här på datorn,slänga igång en film och sedan se en film på tvn kl.21.00 :)
Det bästa med söndagar är nog att slappa, men oftast så har man skolan i huvudet..

Ha en bra kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0